22 września 2012

VERSATILE BLOGGER AWARD - DZIĘKUJĘ ;-)


No i stało się ;-) Whisper dziękuję za nominację! 
Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale nie zdążyłam się jeszcze do końca przestawić na tryb "niewakacyjny" :-) 
Jestem troszkę onieśmielona, ale postaram się skreślić kilka słów o sobie (wybaczcie, ale pomijam część nominacyjną, ponieważ wszystkie moje ulubione blogi już dawno zostały nominowane). 

Oto kilka faktów o mnie:
1. Zupełnie i bez opamiętania zakochałam się w kuchni hiszpańskiej - wg mnie nie ma drugiej takiej dobrej na świecie!
2. Nie umiem przekonać się do zjedzenia ślimaków i żabich udek, a uwielbiam wszystkie owoce morza, nawet kałamarnice z czarnym atramentem (niezastąpiony składnik "arroz negro") 
3. W każdej podróży najbardziej interesują mnie smaki. Zawsze też przywożę w bagażu jakiś lokalny smakołyk (z ostatniej: lekko podgotowane jadalne kasztany)
4. No dobra, przyznam się: jestem bardzo pedantyczna w kuchni
5. Gotując wyrażam uczucia!
6. Nr 1 wśród łakoci jest hiszpański turron i polska szarlotka z bitą śmietaną. 
7. Ulubione danie słone to paella z owocami morza i szafranem, do tego obowiązkowo kieliszek wina!

Pozdrawiam serdecznie!
Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz