28 sierpnia 2014

MAŁA PRZYGODA TELEWIZYJNA :-)

czyli gotowanie z Andrzejem Polanem na planie "Polska ze smakiem" 





Wspominałam Wam wcześniej o małej przygodzie, jaka mnie ostatnio spotkała :-) 

Długo nie mogłam uwierzyć w wygraną w konkursie zorganizowanym na antenie KUCHNI +. A gdy już uwierzyłam, to z wytęsknieniem czekałam na poznanie planu programu "od kuchni" i wspólne gotowanie z pozostałymi laureatami konkursu - Anią i Małgosią - oraz prowadzącym, Andrzejem Polanem :-)
Od pierwszego odcinka podziwiałam ujęcia ze zbliżeniami na konkretne składniki (np. sól wolno wpadającą do garnka z gotującą się wodą) i marzyłam, żeby nauczyć się robić takie zdjęcia!
I stało się! Witaj podwarszawska Zielonko! W urokliwej scenerii, blisko natury, miałam ten niebywały zaszczyt stanąć obok Andrzeja, przy postarzanej wyspie kuchennej, i spróbować Jego wariacji na temat mojego dania! Było pysznie (to zobaczycie niedługo sami) i bardzo kolorowo! Do tego sympatycznie i na luzie. 
Bardzo się cieszę, bo poznałam na prawdę wspaniałych i wyjątkowych ludzi z ekipy tworzącej program. 
Nie spodziewałam się, że nagrywanie gotowania wymaga tak dużego nakładu pracy! Teraz, dzięki tej cudownej przygodzie, mogę spojrzeć na telewizję z troszkę innej perspektywy :-) Przyznam, że jest to bardzo wciągające i uzależniające :-) Mam tylko nadzieję, że oko kamery potraktowało mnie przyjaźnie :-) 
Dziękuję WSZYSTKIM, których poznałam! Dużo się od Was nauczyłam! To była czysta przyjemność, której szybko nie zapomnę! 
Dzięki niej czuję się pełna energii i pomysłów :-) 

A Was zapraszam przed telewizory kanału KUCHNIA + już 6 września br. o godz. 17:30! 
Będzie mi bardzo miło wspólnie obejrzeć 7. odcinek programu "Polska ze smakiem" :-) 





A tu nowa, porywająca wersja mojego dania:




I piknik czas zacząć :-)




P.S. Pierwsze i ostatnie zdjęcie dzięki uprzejmości Ani i Michała :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz